Thursday 22 April 2021

BBM3410-2021-MINGGU 5-TWITTER

Penceritaan Nilai Estetika

Aplikasi : Twitter

Assalamualaikum dan hi semua! Mesti ramai yang tahu gambar yang berkonsepkan estetika tu macam mana kan? Saya suka tengok gambar yang ada nilai estetika ni sebab nampak unik dan menarik. Tapi ramai ke yang tahu apa itu nilai estetika? Gambar estetika ni ada berapa konsep? Jadi, saya dan rakan-rakan telah kongsikan sedikit pengetahuan mengenai nilai estetika di aplikasi Twitter kami. Pelbagai ilmu mengenai nilai estetika yang kami kongsikan dan saya sertakan perkongsian saya serta beberapa orang rakan saya yang lain. Semoga bermanfaat untuk kita semua ya! 💖

Post Pertama : 22 April 2021



Bukti Retweet 












 Post Kedua : 27 April 2021


Bukti Retweet












No comments:

Post a Comment

SENARAI TAJUK TUGASAN BBM3410 2021

  Setiap tugasan sepanjang minggu 14 ini disertakan dengan pautan di bawah bagi setiap tajuk : 1. BIODATA DIRI 2. CERITA SOSIAL 1 3. PENDEK...